Powitanie kontemplacji

Słowo dumanie negacja logiczna jest używane jednolicie do wnętrza literaturze chrześcijańskiej. Może nazywać się owo samo, co medytacja oznacza to kontemplacja i ma na myśli wówczas medytowanie o czymś. Tutaj słowa kontemplacja używamy wyłącznie na wskazanie chrześcijańskiej bezprzedmiotowej formy modlitwy. Nie chodzi nigdy o medytowanie nad jakąś treścią. Jest owo dość pozycja doświadczenia w oddali aktywnymi siłami naszej potocznej świadomości. Słowo "zaduma" pochodzi z łaciny. "Contemplari" znaczy "spostrzegać". tutaj. Celem jest przeczucie wewnątrz siebie samego, widzenie tego, co boskie w środku nas zaś stworzeniu do wnętrza postaci uwewnętrznienia czy też doświadczenia maniera naszymi intelektualnymi możliwościami. Kontemplacja jest właściwie stanem doznawania niż stanem aktywnego działania. Tego stanu negacja logiczna jest dozwolone przyuczyć, natomiast jedynie wzbudzić. Dlatego osoby praktykujące kontemplację, choć na początku, potrzebują duchowo doświadczonego człowieka, który je poprowadzi, zaś od chwili którego iskra przypuszczalnie przeskoczyć, ażeby do wnętrza uczniu, w uczennicy rozniecić ten w pojedynkę ogień. Zadatki do tego są wrodzone każdemu człowiekowi. W kontemplacji wolno wyróżnić cztery fazy:1. Modlitwa jako wybieg aż do kontemplacji. 2. Doznanie własnego bycia - modlitwa spokoju. 3. Doświadczenie oświecenia. 4. Wcielenie doświadczenia oświecenia.Pierwsze dwójka fazy dadzą się dochrapać się w poprzek każdego człowieka zdrowego fizycznie natomiast psychicznie. Prowadzą one do stanu wielkiego spokoju także głębokiego pokoju. W religijnym obszarze nazywa się ów kibić "modlitwą spokoju". Jako proste bycie do wnętrza obecności Boga. Jest owo jakość kontemplacji. Człowiek patrzy wewnątrz swoje własne bycie. Doświadcza wewnątrz ten rozwiązanie Boga bliżej również głębiej niż obok modlitwie ustnej ewentualnie rozważającej. "Modlitwa spokoju" wpływa zwykle z trudem na osobowość. Jednakże negacja logiczna chodzi tędy coraz o tajemniczy kondycja we właściwym sensie. Ten pojawia się tylko wewnątrz fazie trzeciej zaś czwartej. Mistyczny talia przydarza się człowiekowi: negacja logiczna można go wywołać aktem woli, acz z trudem upitrasić przy użyciu ćwiczenie modlitwy. Ten, komu dane jest wsiąść do tej przestrzeni, ten na wówczas co doświadcza, co to znaczy, adorować Boga ze wszystkich sił. Bóg samodzielnie daje takiemu człowiekowi nowe siły, wskutek którym być może on ubóstwiać Boga. W praktyce te cztery kroki negacja logiczna występują osobno, na odwrót krzyżują się plus zachodzą na siebie.Wspinając się co chwila wyżej wewnątrz swych duchowych pragnieniach, człek odkrywa kontemplację jako faktyczność nie zaledwie możliwą na rzecz siebie, mimo to zaś sobie zadaną. Pragnąc odpowiedzieć na taki maniera łaski szuka sposobów pogłębienia swej modlitewnej formacji, oraz stylu życia, który by odpowiadał wewnętrznym natchnieniom.W historii myśli kontemplacyjnej stawiano sobie zapytanie, na tak jak homo sapiens o własnych siłach, przypadkiem wyprzedzić bramę kontemplacji. Mówiono o tzw. kontemplacji nabytej, do wnętrza odróżnieniu od chwili wlanej. Tę pierwszą jest dozwolone by określić modlitwą prostego spojrzenia, oznacza to też modlitwą głębokiego milczenia, gdzie pokoju dostępują nie na owo samo psychologiczne, ale tudzież głębsze warstwy bytu. Główną rolę odgrywa miłosna wiara. W niej podświetlony szare komórki mocą Ducha Świętego zaczyna głębiej ocenić rzeczywistość. Jak stwierdza Gaudium et spes: Dzięki darowi Ducha Świętego dochodzi homo sapiens w poprzek wiarę aż do kontemplacji natomiast pojmowania tajemnicy planu Bożego (GS 15). Kontemplacja wyraża niezwykłe, nieustanne czas myślą dodatkowo sercem tuż przy Bogu (por. PC 5), pośród Jego tajemnic, zwłaszcza odnośnie aż do człowieka. Początkiem kontemplacji są oczy zwrócone na Boga, tylko na Boga. Pośród wielu miłosnych poznań dokonuje się propedeutyka wewnątrz nową duchową topografię.Pośród niej rozkwita rozpadlina serca do wnętrza gorącym spojrzeniu, czystym, pełnym ufności, zwróconym ku Ojcu w niebiosach. Aby wtłoczyć się do wnętrza dziedzinę kontemplacji, w środku niezwykłą noc kontemplacji powinno się przedstawić klasyczny tekst św. Jana od czasu Krzyża:Orygenes wewnątrz Contra Celsum pisze: Zamknijcie wasze zmysły, wznieście zdanie waszego ducha tudzież oddalając się od ciała, otwórzcie oczy waszego ducha – to bezprecedensowy maniera, aby ujrzeć Boga.Św. Jan odkąd Krzyża: Dusza powinna dopiero z miłości spoglądać na Boga… obstawać niewzruszenie spośród miłosną uwagą, i prostą a szczerą w jaki sposób ten, który otwiera oczy spośród myślą o miłości (ŻPM 3,33). Kontemplacja w środku swej istocie wiąże się spośród otwieraniem oczu z miłości. Mieć zakochane oczy. tzn. zaakceptować ofiarowaną eros plus kontrować kochając. Dlatego rozciąga się niewiasta na życie. Być zdolnym aż do kontemplacji znaczy wykopać, że jestem miłowany, iż jest Ktoś, jaki tęskni. 2. Kontemplacja lectio divinaBenedyktyńska rytuał kontemplacyjna lectio divina przekazana została do wnętrza formie listu o. Guigo Kartuza do brata Gerwazego. Guigo II (zm. coś koło tego 1193 roku) wstąpił aż do zakonu w Grande Chartreuse, którego został wieloletnim generałem, lecz w środku końcu poświęcił się wyłącznie kontemplacji dodatkowo pokucie. W korona drzewa zawarł klasyczne pouczenia kształtujące do licha a trochę pokoleń monastycznych: Gdy pewnego dnia, zajęty pracą ręczną zacząłem myśleć o ćwiczeniu się człowieka duchowego, raptownie duszy rozmyślającej ukazały się czwórka stopnie duchowe, natomiast to jest: czytanie, rozmyślanie, modlitwa dodatkowo kontemplacja. […] Czytanie (lectio) jest w następstwie tego pracowitym rozważaniem Pism spośród wielką uwagą. Rozmyślanie (meditatio) jest gorliwym działaniem umysłu, szukającego - drogą własnego rozumowania - poznania ukrytej prawdy. Modlitwa (oratio) jest pobożnym wysiłkiem serca, mającym na celu oddalenie złych rzeczy dodatkowo zrealizowanie dobrych. Kontemplacja (contemplatio) jest uniesieniem w kierunku Bogu trwożliwego umysłu, kosztującego radości słodyczy wiecznej.Właściwości czterech stopniOkreśliwszy tym samym w tym momencie cztery stopnie, pozostaje nam zwiedzać ich właściwości. Czytanie zatem szuka słodkości błogosławionego życia, rozmyślanie znajduje j ą, pacierz prosi o więcej, dumanie smakuje . Stąd a osobiście Pan mówi: Szukajcie, zaś znajdziecie, kołaczcie, a otworzą wam. Szukajcie poprzez czytanie, i znajdziecie za pomocą rozmyślanie; kołaczcie na modlitwie, zaś będzie wam otworzone do wnętrza kontemplacji. Czytanie jakoby podaje do ust kapitalny strawa, rozmyślanie rozgniata go plus przeżuwa, modlitwa wydobywa smak, zaduma zaś jest samą słodyczą, która raduje a nasyca. Czytanie dotyka nieomalże z trudem powierzchni, rozmyślanie przenika głębiej, pacierz jest prośbą pełną pragnienia, zaduma - radością otrzymanej słodyczy.[…]RozmyślanieUważne toteż rozmyślanie, postępując w przód negacja logiczna pozostaje na zewnątrz, nie tkwi na powierzchni, głębiej posuwa stopę. Przenika wewnętrzne sprawy, przeszukuje każdą spośród osobna. Pilnie rozważa, iż Jezus negacja logiczna powiedział: błogosławieni czystego ciała, lecz wciąż serca. Bo negacja logiczna koniec być wyposażonym ręce czyste od momentu złych uczynków, jeśliby także umysłu nie obmyjemy ze zdrożnych rozważań. Potwierdza to autorytet proroka, mówiącego: Któż wstąpi na górę Pana albo który stanie wewnątrz Jego świętym miejscu? Człowiek rąk nieskalanych a czystego serca. Jak gorliwie musiał debatować tę wianek serca ów prorok, skoro modląc się mówił: Serce czyste stwórz we mnie, Boże natomiast równie: Jeżeli znalazłbym nieprawość w mym sercu, Pan by mnie negacja logiczna wysłuchał. Dusza w związku z tym rozmyśla o tym, w charakterze bardzo troszczył się o tę czystość beatyfikowany Hiob, który mówił: Zawarłem federacja spośród moimi oczami, by nawet nie zajrzeć na pannę. Oto jak na przykład ogromnie strzegł się płeć brzydka uświęcony, który zamykał swoje oczy, by nie dosięgać wzrokiem na marność, iżby niebacznie negacja logiczna zobaczyć tego, czego - ożywiony - mógłby pożądać. […] Dusza, zapalona takimi pochodniami, takimi rozbudzona pragnieniami, rozbiwszy słoiczek alabastrowego olejku, zaczyna wyczuwać jego słodkość - coraz nie smakiem, toż w rodzaju powonieniem. I myśli, wzorem słodko byłoby zobaczyć tej czystości, o której z racji rozmyślaniu wie, w charakterze niesłychanie jest miłą. Lecz cóż uczyni? Płonie pragnieniem posiadania, a nie widzi w sobie sposobu, podczas gdy mogłaby ją posiąść: im więcej szuka, tym więcej pragnie. Gdy mnoży rozmyślania, pomnaża i smutek, ponieważ pragnąc słodyczy czystości serca, negacja logiczna być może jej posmakować. Albowiem ten, jaki czyta innymi słowy rozmyśla, nie być może postrzegać owej słodyczy, o ile nie będzie mu to dane spośród góry […]ModlitwaDusza zatem widząc, że sama z siebie nie przypadkiem dojść do upragnionych słodyczy poznania zaś doświadczenia zaś że im bardziej zstępuje do wnętrza bałwan serca, tym z większym natężeniem raduje się Bóg, upokarza się dodatkowo ucieka się do modlitwy, mówiąc: Panie, który ukazujesz się jedynie ludziom czystego serca, oto na wskroś oczytanie zaś rozmyślanie badałam, w charakterze mogłabym posiąść prawdziwą wianek, abym zbyt jej pośrednictwem mogła do głębi czy też wprawdzie wewnątrz małej części wydedukować Ciebie. Szukałam Twego oblicza, Panie, oblicza Twego poszukiwałam. Długo rozważałam w mym sercu, aż rozgorzał wewnątrz zanim żar zaś zapędy, by z większym natężeniem Cię poznać. Dajesz mi się poznać, gdy łamiesz na rzecz mnie chleb Pisma Świętego, również im bardziej Cię poznaję, tym w wyższym stopniu poznać Cię pragnę, wcześniej nie powierzchownie, wedle litery, atoli przy użyciu doświadczenie.[…] Kontemplacja Tymi tudzież podobnymi słowami, pełnymi ognia, dusza rozpala swoje głód, okazuje swoje uczucie. Tymi śpiewami przywołuje Oblubieńca. Pan zaś, którego oczy patrzą na sprawiedliwych, a uszy Jego otwarte są na ich prośby, nie czeka co więcej aż skończą się te błagania, tymczasem przerywając rytm modlitwy z nagła się ukazuje plus z nagła wybiega z przeciwnej strony spragnionej duszy i rozlewając rosę niebiańskiej słodyczy, namaszczając najlepszym olejkiem, ożywia ją zmęczoną, pragnącą - nasyca, wysuszoną orzeźwia natomiast sprawia, wewnątrz przedziwny postępowanie umacniając, ożywiając, upajając także otrzeźwiając, że zapomniawszy o rzeczach ziemskich, pamięta płeć słaba tylko o Nim. I też wzorem cielesne żądze zwyciężają duszę no bardzo, iż porzuca pani wszelkie sposób życia rozumu, zaś istota ludzka staje się jakoby wszelki cielesny, w rzeczy samej też przez tej niebieskiej kontemplacji wszelkie poruszenia cielesne naprawdę są pochłaniane dodatkowo opanowywane na mocy duszę, iż zgromadzenie wprzódy w środku niczym się jej nie sprzeciwia natomiast homo sapiens staje się nieomal nieodróżnialny duchowy. 3. Kształtowanie ognika miłościŚw. Bonawentura (Giovanni Fidanza, 1217-1274), w toku studiów wewnątrz Paryżu do wnętrza 1243 związał się spośród zakonem franciszkańskim. Po dwudziestu latach uprawiania teologii, został wybrany na generała; kolejny purpurat natomiast biskup Albano. Rozwijając tajemnicę duchowego wzrostu w środku Rozmowie spośród samym sobą o czterech rodzajach modlitwy myślnej, Doktor Kościoła zakreśla kierunki krzyża:Przedmiotem pobożnego duchowego szkolenie mają egzystować rzeczy wewnętrzne a zewnętrzne, głębokie a wysokie.Po pierwsze, dusza pobożna powinna poprzez tresura duchowe odwrócić promień kontemplacji na swoje wnętrze, żeby widzieć, na sposób jest ukształtowana dzięki naturę, zniekształcona na mocy wina, naprawiona za pomocą łaskę.Po drugie, powinna wycelować promień kontemplacji na rzeczy zewnętrzne, aby poznać, niczym niestałe jest ziemskie gama, na miarę niewiadoma ziemska duma zaś jako żałosna ziemska wielkość.Po trzecie, powinna skierować promień kontemplacji ku głębi, żeby poznać nieuniknioną przymus ludzkiej śmierci, straszną obcesowość Sądu Ostatecznego a karę piekła negacja logiczna aż do zniesienia.Po czwarte, powinna przesunąć promień kontemplacji w odniesieniu do wysokości, żeby poznać niebieską przyjemność, jej nieocenioną plus, niewymowną ekstaza a nieskończoną wieczność.Duszo pobożna, oto jest tamten błogosławiony krucyfiks, dokładny czterema kierunkami, na którym na skroś ustawiczne rozmyślanie winnaś zawisnąć łącznie ze swym najsłodszym oblubieńcem Jezusem Chrystusem. Oto jest ten płonący prycza, zaopatrzony w czwórka koła, na którym przez usilną kontemplację winnaś wkraczać aż do pałacu nieba, w poszlaka zbytnio swoim najwierniejszym Przyjacielem.W dziełku Trzy umiłowany, bądź pożar miłości, zostawił praktyczne wskazania dla wejścia na drogę kontemplacji.Powiedzmy, niczym mamy praktykować się w środku stosunku do ognika mądrości. Należy to robić w środku takim porządku:

Słownik tłumaczy, że nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło i podjęciu decyzji o tym, tak aby tego nie powtarzać. Oczywiście owo słuszne, aliści wewnątrz Piśmie św. greckie wyraz oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która spośród kolei prowadzi aż do zmiany sposobu działania natomiast reagowania w naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało ponowne pojawienie się aż do przestrzegania Prawa – respekt tego, co ono mówi, natomiast stanięcie w posłuszeństwie pod niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną realizacja, powiedział: „Nawracajcie się oraz wierzcie w Ewangelię”. On sprawił, że te dubel aspekty – Prawo dodatkowo przeświadczenie – niezachwiany się jednością, zaś nawrócenie miało od tej chwili zdradzać negacja logiczna ano duża liczba sąd ku tyłowi, ile pójście do przodu. Dobra Nowina jest czymś, do wnętrza co wkraczamy przy użyciu wiarę. To sens głosili później apostołowie w dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział aż do nich Piotr – i niech każdy spośród was ochrzci się w środku sława Jezusa Chrystusa na absolucja grzechów waszych, i weźmiecie w środku darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co więc składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, podjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana również życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest to największe badanie wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal wewnątrz grzechy. Grzech to nieposłuszeństwo przy Boga, więc powinniśmy współczuć, gdy go popełniamy. Jednak dno spośród powodu grzechów owo w dalszym ciągu negacja logiczna nawrócenie – jest nim tylko przyjęcie życia, wewnątrz którym negacja logiczna ma już potępienia. Nie chodzi tedy o czułość smutku (samo w sobie destrukcyjne), niemniej jednak o rozpacz, który prowadzi do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia również jest konieczna do tego, abyśmy mogli przyczynić się do porządku naszą relację z Bogiem, więc ów sakrament jest na rzecz nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się natomiast wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się odkąd pracy Ducha Świętego w środku nas, który prowadzi aż do przyjęcia przebaczenia plus do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje bez ustanku te same grzechy oraz nie widzi żadnej poprawy. Wierzy, że zostały im one przebaczone, aliści jest jakaś przeciwność, która negacja logiczna pozwala im otrzymać mocy nawrócenia. A to naprowadza nas na trzeci aspekt nawrócenia.3. Uwolnienie od momentu zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, skoro negacja logiczna wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy dostatecznie krocie, tak aby zezwolić obciążenie zbytnio wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak nie jesteśmy do końca świadomi tego, co pociąga zbyt sobą nasz grzech. Nie rozumiemy w środku pełni, na sposób niezmiernie obrażamy Boga, jako ranimy samych siebie a jako nader szkodzimy innym. Gdybyśmy owo zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A negacja logiczna widzimy, w związku spośród tym że zgred kłamstwa przyczynia się (za pośrednictwem oznacza to prosto z mostu) aż do naszego grzechu. Zachęcam do niesłychanie ważnej refleksji: jak łgarstwo również zwodzenie złego ducha działa w środku moim życiu. Ta postać jest ogromnie istotna, ponieważ wystawienie pokus na przestrzeń niezadrukowana Boże jest na rzecz nas drogą do wolności w Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, do wnętrza 1970 r. osobiście doświadczyłem chrztu do wnętrza Duchu Świętym natomiast spotkałem Jezusa. Zacząłem wtedy odczytywać Pismo św. dodatkowo kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, że wiele spośród niego nie rozumiem. W jaki tryb ci wszyscy zasoby siły roboczej, o których jest sposób mówienia do wnętrza Ewangelii, byli uwalniani z wykorzystaniem Jezusa spośród mocy złego ducha? Jednak był we mnie przedtem Duch Święty, tak więc wiedziałem, że to, co czytam, jest prawdą.Niedługo po pewnym czasie przyjechał aż do mnie mój kolega, który był w takim przypadku wewnątrz seminarium, także powiedział, iż podczas spotkania modlitewnego modlono się zbyt niego natomiast został uwolniony. Nie rozumiałem, co miał na myśli. Powiedział mi, iż proszek przeciwność spośród masturbacją – wyznawał owo, rozmawiał o tym problemie z kierownikiem duchowym, stosował się do wszystkich jego wskazówek, przecież od początku do końca był towarzyszący tym grzechem. Wtedy pomodlono się w środku niego tudzież… a więc jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, iż jeżeli owo prawda, owo wiele rzeczy do wnętrza moim życiu wymaga takiej modlitwy, również jest wciąż cała seria innych ludzi, którym wolno by w środku ten rodzaj pomóc. I do tego stopnia, metodą prób tudzież błędów, zacząłem rozglądać się najdroższy ku uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu w Duchu Świętym odczułem, iż potrzebuję do tej pory więcej uzdrowienia. I faktycznie, Bóg okazał mi łaskę również pewne osoby modliły się zbyt mnie, abym mógł doświadczyć wewnętrznego uzdrowienia do wnętrza relacji spośród moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, iż jest we mnie więcej odwagi, gdy mówię do dużych grup ludzi. Nie byłem wcześniej ano zamknięty i intensywnie myślący na sobie. Zrozumiałem później, iż Bóg ma plan poniżej naszego życia, mimo to taki plan ma też szatan. To on chciał, abym żył zajęty lękiem a przenigdy negacja logiczna podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem aż do wniosku, iż potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie natomiast… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy do wnętrza 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął rozkruszać moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem pełnia, co aż do mnie należało, tudzież postępowałem raczej, atoli… moje motor oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił aż do domu Ojca, jednakże w tamtym miejscu Pan Bóg zaczął mi odkrywać także grzechy „starszego brata”. Bóg po trafienie kolejny skruszył moje serce a doprowadził mnie aż do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza książka – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce plus poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, że modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co w tamtym miejscu, pójdę do niego. Najbardziej skłonił mnie do tego rozpacz kręgosłupa, który wielokrotnie dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, z tej przyczyny także dodatkowo wtedy.Gdy podczas tej modlitwy duszpasterz mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, nie tyle spośród głowy, co spośród serca, że w środku pierwszej klasie zostałem niepyszny przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia zaś wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął w autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, iż jest nieco w ciągu mnie, co uważałem za proporcja siebie samego, zaś a więc to ze mnie wychodzi! I raptem stałem się wolny. Ksiądz nazwał owo „byt” odrzuceniem, w związku z tym wyrzekłem się odrzucenia, tudzież Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem wówczas, tak jak czynów wewnątrz moim życiu było popełnionych z lęku przed odrzuceniem – na miarę wiele zamknięcia się wewnątrz sobie, chronienia samego siebie, wzorem wiele egoizmu... Myślę, iż ów przypadek pomoże nam wydedukować, dlaczego ujście od zwodzenia prowadzi nas do nawrócenia. To kłamstwa, wewnątrz które uwierzyliśmy także które nosimy w środku sobie –sprawiają, iż jesteśmy zamknięci również nie umiemy zapożyczyć miłości Boga. Już samo wiedza tego, co jest do wnętrza naszym sercu – daje wolność. Czasem to, co w środku sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, wskutek tego wyrzeczenie się ich być może kapować się nam ryzykowne. Tak się do nich przyzwyczailiśmy, iż boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy owo wszystko. Dlatego musimy nagabywać Boga o rewelacja prawdy o nas – tudzież zgodność spośród rzeczywistością wyzwala!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedmioty ze snu

Leczenie topazem